sobota, 9 marca 2013

Początek

To mój pierwszy post. Hmmm... jakoś trzeba zacząć, więc może coś o mnie. Jestem studentką pedagogiki - studia pochłaniają większość mojego czasu, ale w wolnej chwili lubię coś stworzyć, zwłaszcza jeśli jest ku temu okazja - np. zbliżają się czyjeś urodziny. Najczęściej właśnie tworzę prezenty dla innych - nie mam jednej techniki, w której się specjalizuję (może dlatego, że szybko się nudzę i trochę w gorącej wodzie jestem kąpana) - lubię przeskakiwać z kwiatka na kwiatek, poznawać nowe techniki. Często coś gdzieś zobaczę i wtedy koniecznie też chcę spróbować - robiłam biżuterię techniką sutasz, filcową biżuterię, kartki, malowałam kubki i filiżanki, trochę bawiłam się decoupage'em (głównie biżuteria), masą solną, farbami do tkanin, papierową wikliną. Taki misz - masz, wszystkiego po trochu ;) Ostatnio zaczynam nabierać ochoty na poznanie się bliżej ze scrapbooking'iem i quilling'iem. A bloga założyłam, bo pomyślałam, że może zmobilizuje mnie to do regularnego tworzenia. Chętnie przeglądam blogi o tematyce rękodzielniczej (potrafię to robić godzinami, niestety), uczę się, podpatruję, a co z tego wyjdzie - to się okaże:)

Na początek wrzucę kilka fotek rzeczy, które zrobiłam na różne okazje.

Pudełko-karta i kolczyki (prezent urodzinowy) - karta z niczego, bo akurat nie miałam materiałów za wiele, więc użyłam kartonu z bloku i resztek akwareli + tusz.





Zestaw prymicyjny (kubek + koszulka + karta) - znajomy miał kiedyś ksywę Żaba (przed zakonem), stąd motyw żaby na kubku:







Na dziś to tyle. Sukcesywnie będę dodawać zdjęcia (jak je poznajduje, bo niestety są wszędzie w komputerze). Zdjęcia nie są może super jakości, tło też nie powala (ale za to w uchu kubka mój pies gratis;)), ale były pstrykane raczej dla domowej dokumentacji. Nowe fotki będę już robić z myślą o blogu, więc postaram się o lepszą jakoś.

2 komentarze:

  1. Witaj w blogowym świecie :)
    Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać :)))
    Śliczne rzeczy tworzysz, bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam i czekam na nowe prace ;)
    EveArt

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie tutaj u Ciebie :) Oby tak dalej, bedzie piekny blog! Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń