niedziela, 24 marca 2013

Wyróżnienie

Moje pierwsze wyróżnienie - od Evebellart (dziękuje serdecznie:)). Zasady zabawy: 11 pytań do 11 blogów mających mniej niż 200 obserwatorów (należy poinformować nominowane osoby).




Pytania od Ewy:
1. Tort z kremem czy z galaretką? Tort z krem (z dużą ilością kremu:))
2. Krokusy czy tulipany? Tulipany
3. Ciepło czy zimno? Ciepło
4. Gra planszowa czy komputerowa? Gra planszowa
5. Makaron czy ryż? Makaron
6. Największe Twoje marzenie? mieć swoją kochającą się rodzinę:)
7. Za czym tęsknisz? Za dzieciństwem
8. Kisiel czy budyń? Budyń
9. Ulubiona technika tworzenia? Jeszcze nie mam, szukam, próbuję ;)
10. Ulubiony dzień tygodnia? Sobota
11. Szpilki czy trampki? Trampki
Moje nominacje:
A oto pytania:
1. Czekolada biała czy mleczna?
2. Morze czy góry?
3. Białe czy czarne?
4.  Słone czy słodkie?
5.  Ulubiony zespół?
6. Marzę, by pojechać... ?
7.  Kawa czy herbata?
8. Jakiej techniki chciałabyś spróbować/ nauczyć się?
9.  Ulubione zwierzę?
10. Cha - cha czy walc angielski?
11. Ulubiona książka?

Zapraszam do zabawy i pozdrawiam serdecznie:)
 

5 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie. To dla mnie ogromny zaszczyt. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za odwiedzinki, mile slowo i wyroznienie :D
    wiele weny tworczej zycze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję serdecznie za wyróżnienie! Co prawda nie biorę udziału w takich zabawach, ale to, że podobają Ci się moje prace jest dla mnie bardzo miłe - dzięki!! :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Gratuluję oczywiście i Tobie! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń